- Katılım
- 22 Eyl 2022
- Mesajlar
- 3,836
Mekanda 19 kere sahne alarak, kendi rekorunu kıran şarkıcı, “Bu sezonu da sizin enerjinizle çok güzel bitirdik. Hastalandım, beni yine siz iyileştirdiniz. Yarattığınız bu güzellikler için teşekkür ederim. İlkbaharda tekrar görüşeceğiz” ifadelerini kullandı.-HÜSEYİN ALTUN
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.