Alyssa
Forum Üyesii
- Katılım
- 25 Ara 2022
- Mesajlar
- 5,193
Yakın zamanda Mısır’a giden Seray Kaya, “Planlı programlı tatil yapan biri değilim, spontane hareket ediyorum genelde. Canım nereye isterse oraya gidiyorum. Mısır’ı da merak ediyordum, o yüzden gittim ve keyifli geçti. Alaçatı’yı da çok seviyorum ve her yaz mutlaka Çeşme’ye uğrarım. Önümüzdeki haftalarda tekrar geleceğim” dedi.
"TATİL YAPIYORUM"
Yeni projeler için görüşmelere başladığını belirten oyuncu, “Henüz kesinlik kazanan bir çalışma yok. Okuma aşamasındayım. Zaten olursa herkesin haberi olur mutlaka. Şimdilik dinlenip, tatil yapıyorum. İçimin ısındığı bir proje olursa yakın zamanda mesaiye başlarım” açıklamasını yaptı.
Seray Kaya'dan yaz pozları
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.