- Katılım
- 22 Eyl 2022
- Mesajlar
- 3,836
Dinçkol, “Güzel giden bir birlikteliğimiz var. Yoğun çalışıyoruz ama birbirimize de vakit ayırıyoruz. Diziyi de takip ediyorum” dedi. Şerifoğlu ise, “Ben de çekimlerden sonra fırsat buldukça ana haberleri izliyorum” şeklinde konuştu.-HÜSEYİN ALTUN
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.