- Katılım
- 22 Eyl 2022
- Mesajlar
- 3,836
Katar'ın ev sahipliği yaptığı 2022 FIFA Dünya Kupası nedeniyle liglere verilen arada Türkiye'ye dönen Cengiz Ünder ve Çağlar Söyüncü, Bebek'te gece yarısına kadar eğlendi.
Çıkışta gazetecilerin Söyüncü'ye yönelmesi ile Ünder, "Onlar Çağlar'ı çeksin" diyerek güldü ve hızlı adımlarla aracına gitmeye çalıştı ama görüntülenmekten kurtulamadı.
İkili, eğlenmeye devam etmek için Kuruçeşme'deki bir mekanın yolunu tuttu.
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.