Alyssa
Forum Üyesii
- Katılım
- 25 Ara 2022
- Mesajlar
- 5,193
Şevval Sam, Karadeniz Ereğli’de bu yıl 23’üncüsü gerçekleştirilen Uluslararası Sevgi, Barış, Dostluk ve Kültür Festivali’nin açılışında sahneye çıktı. ‘Rock’ı Severiz’ albümünü geçtiğimiz ay dinleyicilerinin beğenisine sunan sanatçı, “Aslında bambaşka bir deneyim yaşamak istedim. Alışkanlıkları kıran, cesaret isteyen bir albüm oldu. Türkiye’de sık yapılan bir şey değildi” diye konuştu.
Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık ise, alanı dolduran yaklaşık 200 bin kişiye Sam’ı şikayet etti. Posbıyık, “Allah güzellik vermiş, sanatı da... Bu defa, ‘Getireceğim’ dedim. Menajeri, Sam’ın 7-9 Temmuz’da işinin olduğunu ve 6’sında gelebileceğini söyledi. Normalde festivalimiz 7-8-9 Temmuz’daydı. Kendisi için etkinliği dört güne çıkardık” dedi.
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.