- Katılım
- 22 Eyl 2022
- Mesajlar
- 3,836
Demet Akalın, sahneye çıkıp ilk şarkısını söyledikten sonra daha önce sağ ayağını incittiği ayakkabısını giydiğini hatırlayıp, "Yine bu uğursuz ayakkabılarımı giymişim. 1.5 ay önce sanki genç kızım, sahneye ayağımı bir attım, bütün bacağım pert. Yürüyemiyordum, 'Futbolcu doktoruna götürün beni' dedim" ifadelerini kullandı.
Ayağını sakatladığını anlatan ünlü şarkıcının, daha sonra ayağına babet ayakkabılarını giyip, konserine bütün gece düz ayakkabılarıyla devam etmesi dikkat çekti.
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.