Alyssa
Forum Üyesii
- Katılım
- 25 Ara 2022
- Mesajlar
- 5,193
Seda Canbolat, Çeşme’de tatil sezonunu açtı. Ünlü oyuncu, arkadaşlarıyla birlikte geldiği bir beach’te güneşin tadını çıkardı.
Bir süre güneşlendikten sonra sıcağa dafa fazla dayanamayan Canpolat, kendini Ege'nin serin sularına bıraktı.
Arkadaşlarıyla sohbete denizin içinde devam eden güzel manken, serinliğin tadını alınca, sudan çıkmak istemedi.
Tatilde neşesi bir hayli yerinde olan Seda Canbolat, formda görüntüsüyle tüm bakışları üzerinde topladı.
Ünlüler tatilde! Bodrum'da güneşin ve denizin keyfini çıkardılar
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.