- Katılım
- 22 Eyl 2022
- Mesajlar
- 3,836
Şarkıcı, “İskender Paydaş aranje yapmıştı, çok hoşuma gitti, okuyacaktım. Ertesi hafta İskender, ‘Kenan geldi çok beğendi. Hızlıca sözleri yazdı ve ben de verdim’ dedi. Hâlâ o şarkıyı kıskanıyorum” dedi.
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.