- Katılım
- 22 Eyl 2022
- Mesajlar
- 3,836
Tan Taşçı, Bayhan Müzik organizasyonuyla İzmir Bornova Aşık Veysel Açık Hava Tiyatrosu’nda sevenleriyle buluştu. Şarkıcının hayranları, biletleri günler öncesinde tükenen organizasyonda soğuk havaya rağmen alanı tamamen doldurdu. Yeni şarkısının kasım ayında yayınlanacağını müjdeleyen Taşçı, “İzmir hep çok güzelsiniz. Bu havada da buluştuk. Sayenizde ısındık” diyerek, dinleyicilerine teşekkür etti.
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.