Alyssa
Forum Üyesii
- Katılım
- 25 Ara 2022
- Mesajlar
- 5,193
Fenomen yarışma 'Gelinim Mutfakta'da; gelinler bu sezon her gün bir çeyrek altın kazanırken, haftanın birincisi gelin ise tam 10 adet altın bileziği koluna takacak.
Sezona hızlı bir giriş yapmaya hazırlanan Nursel Ergin, yeni sezon heyecanını şu sözlerle ifade etti:
Alıntı Metni
Gündüz kuşağına renk katan hem eğlendiren hem de kazandıran yarışma programı Gelinim Mutfakta, 31 Temmuz Pazartesi’den itibaren yeni bölümleri ile hafta içi her gün saat 13.00’de Kanal D’de.
'Gelinim Mutfakta' yarışmacısı acı dolu öyküsüyle herkesi gözyaşlarına boğdu!
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.