• Forumbey.COM Türkçe içerikli genel forum sitesi ve paylaşım platformu olarak eğlenceli ve interaktif bir forum deneyim sunar.

    Foruma üye olmak için BURAYA TIKLAYINIZ

Limon tarlada 3, markette 24 TL

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Baxter
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Baxter

Forum Üyesii
Katılım
25 Ara 2022
Mesajlar
2,867
Limon tarlada 3, markette 24 TL

Adana'da kilosu bahçede 3, halde 4 liraya satılan limon, kentteki marketlerin raflarında kilosu 18-24 lira arasında satılıyor. Adana Kabzımallar Odası Başkanı Mahsun Doğan, yetkililere seslenerek denetim yapılmasını talep etti. Doğan, "4 liraya sattığımız limonu tüketicinin en fazla 7 liraya alması gerekirken 24 liraya almak zorunda kalıyorlar.” dedi.

gUISPxrh_0ynwpA6v9h_rg.jpg

Verimli tarım arazilerin bulunduğu Çukurova’da mevsimine göre meyve-sebze hasadı devam ediyor.
XkC0P1--CEWs4coBP1KT9Q.jpg

Adana ve çevresindeki bahçelerde son günlerde hasadı başlayan limon, bahçede kilosu 3 liradan satılıyor.
3tVp-m80IEqqfGQSY8KJYQ.jpg

Limonun ikinci durağı olan meyve-sebze halinde ise kilo fiyatı 4 liraya çıkıyor.
k-w30IrDtUCKZEoUJ_B_OA.jpg

Kentteki marketlerde ise bu fiyat 6 kat artarak 18-24 lira arasında raflardaki yerini alıyor.
ODz0BKHne0KJGNWwE0yxog.jpg

Uzun süredir hal ve market fiyatları arasında fahiş fiyat farklarına dikkat çekmeye çalıştıklarını belirten Adana Kabzımallar Odası Başkanı Mahsun Doğan, marketlere sıkı denetim uygulanması konusunda yetkililere çağrıda bulundu.
2mtq4aZM5kKKdmo6a9MooA.jpg

Ürünü hal fiyatı üzerinden veya küçük farklarla tüketiciye sunamadıkları için üzgün olduğunu belirten Doğan, “Halden 4 liraya çıkan limonun fiyatı, markete gidene kadar 6 kat artıyor. Biz buna anlam veremiyoruz. Yetkililere defalarca seslenmemize rağmen hala neden denetim yapılmıyor? 4 liraya sattığımız limonu tüketicinin, en fazla 7 liraya alması gerekirken 24 liraya almak zorunda kalıyorlar. Oysa bu oranda artış olmaması lazım. Denetim olsun ki tüketici limonu ucuza alabilsin. Bu şekilde hem tüketici hem üretici mağdur oluyor.” diye konuştu.
5ytpv1Iqvk26AmYd8xG9ZA.jpg

Hal esnafı İsmail Gündüz ise market ve hal arasındaki fiyat farkının bu kadar yüksek olmasının vatandaşa haksızlık olduğunu belirtti.
slYIVNC2eESv70Cy1OMSCQ.jpg

Gündüz, “Gereğinin yapılmasını istiyoruz. Biz 3-4 liraya satış yapmakta zorlanırken marketler fahiş fiyatlara satıyor. Yetkililerin bu durumu sıkı bir şekilde takip etmesini istiyoruz. Üreticiler, esnaf olarak bu durumdan şikayetçiyiz.” dedi.
Pv1b_MuRmUi3mbf-rsW4-g.jpg


Bu içeriğin kaynağı Ntv haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 

Genel Forum Sitesi

Forum Sitesi - Forumbey.COM

Forumbey.COM olarak, Türkçe forum sitesi denildiğinde akla gelen ilk adres olarak, geniş kapsamlı genel forum platformumuzda buluşuyoruz. Türkiye'nin en büyük Türkçe forum siteleri arasında yer almanın gururunu yaşıyoruz. Çeşitli konu başlıklarında aktif bir şekilde paylaşımların yapıldığı, her konuda interaktif ve bilgilendirici tartışmalara katılmak için bizi takip edin! ve bir dakikanızı ayırarak forum sitemize üye olun!

Forum Siteleri

Bilgi paylaştıkça çoğalır sloganı ile ilerleyen forum sitesi platformumuza, siz de üye olarak forum sitemizde açılan konulara katılabilir ve ilgi alanınıza uygun konular açarak siz de paylaşımda bulunabilirsiniz.
kadıköy escort maltepe escort ataşehir escort ümraniye escort
Geri
Üst