Türkiye'nin ihracatı mayıs ayında yıllık yüzde 11,4 artışla 24,1 milyar lira oldu.
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, mayıs ayı dış ticaret verilerini açıklıyor. Bolat'ın açıklamalarından öne çıkanlar:
Mayıs ayı ihracatımız geçen yılın aynı ayına göre yüzde 11,4 artarak 24,1 milyar dolarla tüm zamanların en yüksek mayıs ayı ihracatı olarak kayıtlara geçmiştir
Bu içeriğin kaynağı Ntv haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.