• Forumbey.COM Türkçe içerikli genel forum sitesi ve paylaşım platformu olarak eğlenceli ve interaktif bir forum deneyim sunar.

    Foruma üye olmak için BURAYA TIKLAYINIZ

Murat Boz 'Ben Özledim' şarkısını Atatürk'e ithaf etti

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan SheLa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

SheLa

Moderatör
Bayan Üye
Katılım
7 Ağu 2022
Mesajlar
7,001
Konum
Ankara
Cinsiyet
Kadın
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.

Cumhuriyet’in 99’uncu yılı kutlamaları kapsamında şarkıcı Murat Boz, İstanbul’da sahne aldı…

Atatürk Kültür Merkezi’nde özel bir gece yaşatan şarkıcı, çok sevilen şarkıcı “Ben Özelim”i bu kez Atatürk için söyledi.
“Bir şarkı var ki, o da Ata’ma gelsin”

“Çok özlüyoruz onu, çok. Bir şarkı var ki, o da Ata’ma gelsin” diyen Murat Boz, sonrasında şarkıya girdi.

Murat Boz’a hayranları da eşlik etti.
Sosyal medyada gündem oldu

Konserden bu bölümler hemen sosyal medyaya düştü.

Kullanıcılar, Murat Boz’un Mustafa Kemal Atatürk’e ithaf ettiği şarkıyı çok beğendiklerini belirten yorumlar yaptı.

(Alıntıdır)
 
Bilgi paylaşımı için teşekkürler.
 

Genel Forum Sitesi

Forum Sitesi - Forumbey.COM

Forumbey.COM olarak, Türkçe forum sitesi denildiğinde akla gelen ilk adres olarak, geniş kapsamlı genel forum platformumuzda buluşuyoruz. Türkiye'nin en büyük Türkçe forum siteleri arasında yer almanın gururunu yaşıyoruz. Çeşitli konu başlıklarında aktif bir şekilde paylaşımların yapıldığı, her konuda interaktif ve bilgilendirici tartışmalara katılmak için bizi takip edin! ve bir dakikanızı ayırarak forum sitemize üye olun!

Forum Siteleri

Bilgi paylaştıkça çoğalır sloganı ile ilerleyen forum sitesi platformumuza, siz de üye olarak forum sitemizde açılan konulara katılabilir ve ilgi alanınıza uygun konular açarak siz de paylaşımda bulunabilirsiniz.
kadıköy escort maltepe escort ataşehir escort ümraniye escort
Geri
Üst