Ben burada IRCdforumuzda oLmaktan cok mutLuyum cok severek geLiyorum, cok severek payLasimLar yapip okuyorum, zaman zaman yokLarda oLuyorum reeLciyim, hem is yogunLugum oLuyor hemide gezmeyi cok sevince pcye uzak kaLiyorum, emek veren tum herkescikLere sonsuz saygim var ama samimi emek verene saygim var, gosteris pesinde oLana degiL.
O kadar cok tanimadigim kisiLer varkine, ismini yasini vs biLsem ne biLmesem ne, bana yurek Lazim, bana kisiLik Lazim, bana karakter Lazim. Ve bu forumda oyLe guzeL yurekLi insanLar varki birakin payLasimLarinda, yorumLari iLe dahi bana bisiLer ogretiyorLar.
Nefis terbiyesi iLLa yasLi iken oLmuyor, nefis terbiyesi sadece yemek icmek iLede oLmuyor, nefis terbiyesi sadece cinseLLik iLede oLmuyor.
Bitmek biLmiyen hirs, ego, kibir, ustunLuk cabasi, BEN hep BEN, gaza getirerek insanLari birsey yaptiririm diyen, zirve, adinin duyuLmasi vs vs vs say say bitmez. BoyLeLeri nefsine yenik dusen kisiLer bi gram yoL kat edemezLer aksine ya geri geri giderLer yada oLdukLari yerde bocaLayip dururLar.
Terazinin bi tarafina RUTBE diger tarafina EMEK koyunca, EMEK agir basiyor. Yonetimdeki arkadasLar hirsLi insanLara hicbisi edemez cunkusu yonetim, insanLarin karakterini degistirmek icin acmadi bu forumu. IRC site sahipLeri burada siteLerini, yonetimini, radyo programciLarini tanitiyor, ne kadar guzeL bi avantaj bi arti biz sunucu sahipLerine.
BiLgi payLastikca guzeLdir, cikarsiz menfaatsiz, isiniz bitene kadar degiL, nefsininiz tatmin oLana kadar degiL, emege sayginizdan burada oLun. SizLer nasiLki yonetimdeki arkadasLariniz iLe radyo programci arkadasLariniz iLe, kuLLaniciLariniz iLe emek vererek buyuyor iseniz, burasida ayni, herkescikLer burada emek verior, kimisi konu acarak, kimisi yorum atarak.
Neden yahu neden, siz biriLerini sevmiyorsunuz diye neden herkescikLer sevmesin diye cabaLiyorsunuz. Ben karsimdaki kim oLur ise oLsun bana karsi yakLisimina bakarim, baskasinin o kisi hakkindaki soyLedikLerine deiL, bana iyi oLan baskasina kotu ise onu yargiLamak bana dusmez. Hatasiz kusursuz yanLissiz kimse yokkine.
HerkescikLerin kendi isminin bi agirLigi bi durusu var kimsenin pofpofLanmasina ihtiyaci yok dahasi kimse sayesinde degiL kendi emekLeri kendi kisiLikLeri iLe kaLpLerde yurekLerde yer aLmis, nefis terbiyesi edinmis cok guzeL yurekLi insanLar var.
Kendinize o guzeL yurekLerinize cok iyi bakin, edep iLe geLen Lutuf iLe gider, IRCdforum aiLesine, yonetimden tutup emegi gecen herkescikLere, uyeLerine, qurbetten siLaya seLam oLsun, qurbetten qurbetede seLam oLsun.
O kadar cok tanimadigim kisiLer varkine, ismini yasini vs biLsem ne biLmesem ne, bana yurek Lazim, bana kisiLik Lazim, bana karakter Lazim. Ve bu forumda oyLe guzeL yurekLi insanLar varki birakin payLasimLarinda, yorumLari iLe dahi bana bisiLer ogretiyorLar.
Nefis terbiyesi iLLa yasLi iken oLmuyor, nefis terbiyesi sadece yemek icmek iLede oLmuyor, nefis terbiyesi sadece cinseLLik iLede oLmuyor.
Bitmek biLmiyen hirs, ego, kibir, ustunLuk cabasi, BEN hep BEN, gaza getirerek insanLari birsey yaptiririm diyen, zirve, adinin duyuLmasi vs vs vs say say bitmez. BoyLeLeri nefsine yenik dusen kisiLer bi gram yoL kat edemezLer aksine ya geri geri giderLer yada oLdukLari yerde bocaLayip dururLar.
Terazinin bi tarafina RUTBE diger tarafina EMEK koyunca, EMEK agir basiyor. Yonetimdeki arkadasLar hirsLi insanLara hicbisi edemez cunkusu yonetim, insanLarin karakterini degistirmek icin acmadi bu forumu. IRC site sahipLeri burada siteLerini, yonetimini, radyo programciLarini tanitiyor, ne kadar guzeL bi avantaj bi arti biz sunucu sahipLerine.
BiLgi payLastikca guzeLdir, cikarsiz menfaatsiz, isiniz bitene kadar degiL, nefsininiz tatmin oLana kadar degiL, emege sayginizdan burada oLun. SizLer nasiLki yonetimdeki arkadasLariniz iLe radyo programci arkadasLariniz iLe, kuLLaniciLariniz iLe emek vererek buyuyor iseniz, burasida ayni, herkescikLer burada emek verior, kimisi konu acarak, kimisi yorum atarak.
Neden yahu neden, siz biriLerini sevmiyorsunuz diye neden herkescikLer sevmesin diye cabaLiyorsunuz. Ben karsimdaki kim oLur ise oLsun bana karsi yakLisimina bakarim, baskasinin o kisi hakkindaki soyLedikLerine deiL, bana iyi oLan baskasina kotu ise onu yargiLamak bana dusmez. Hatasiz kusursuz yanLissiz kimse yokkine.
HerkescikLerin kendi isminin bi agirLigi bi durusu var kimsenin pofpofLanmasina ihtiyaci yok dahasi kimse sayesinde degiL kendi emekLeri kendi kisiLikLeri iLe kaLpLerde yurekLerde yer aLmis, nefis terbiyesi edinmis cok guzeL yurekLi insanLar var.
Kendinize o guzeL yurekLerinize cok iyi bakin, edep iLe geLen Lutuf iLe gider, IRCdforum aiLesine, yonetimden tutup emegi gecen herkescikLere, uyeLerine, qurbetten siLaya seLam oLsun, qurbetten qurbetede seLam oLsun.