Alyssa
Forum Üyesii
- Katılım
- 25 Ara 2022
- Mesajlar
- 5,193
Eşi Ahmet Serdar Oral'ı 2020 yılında kaybettikten sonra İstanbul'a dönen Özgü Namal, Cihangir'de bir mekan önünde telefon görüşmesi yaparken görüntülendi.
"Beni burdada buldunuz ya size helal olsun" diyerek basın mensuplarına takılan oyuncu, "Hem tatil hem iş yapıyorum. Her şey yolunda" açıklaması sonrası zafer işareti yaptı.
Özgü Namal: 5 dakika içinde her şeyimi kaybettim!
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.