- Katılım
- 22 Eyl 2022
- Mesajlar
- 3,836
Yeni parça kayıtları için stüdyoya kapanan şarkıcı, konsere zor yetiştiğini söyledi. Demir, “Stüdyodan çıktığımda trafik vardı. Yaklaşık yarım saat aracımın gelmesini bekledikten sonra sıkılıp, yürümeye karar verdim. İnanır mısınız, uzun ince bir yolda 4 kilometreye yakın koşar adım yürümüşüm” dedi.
Bu içeriğin kaynağı Milliyet haber sitesidir.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.